torstai 3. syyskuuta 2015

#20 A lot going on...

Uusi koulu, uudet ihmiset, lukio, a new chapter so to say. Aikaa on taas kulunut viime päivityksistä. Ollakseni täysin rehellinen paljon aikaa on menny uuteen kouluun; siihen valmistautumiseen ja nyt itse kouluun. Lisäksi ei oo ollu oikein mitään sen erityisempää kirjotettavaa mihin ois saanut motivaation niin että ois paneutunu aiheeseen ja saanut päivityksen siitä tehtyä. Iso, hieman raskas, muutos luultavasti edessä... :( Siitä kuitenkin myöhemmin lisää kun on ajankohtaista ja varmaa. Toinen pieni kiva juttu sen sijaan kans mahdollinen ja varmistuu tässä pian! En viitsi mitään virheellisiä tietoja tänne laukoa niin kummastakin myöhemmin lisää.

Sissin kaa on siis aika menny oikeastaan nautiskellessa. Sen kanssa päässy aina tauolle lukiolaisen elämästä. XD Pari kertaa ollaan hypättykkin ja aina niin sööttiä miten Sissi siitä nauttii. <3

Jos kelään tulee mitään ideoita mistä haluaa mun kirjottelevan saa mielellään kertoa! Onko kellään siis ehdotuksia? Kaikki ehdotukset tervetulleita. Itsekkin pyrin aiktivoitumaan ja saamaan blogin taas herätettyä!

                        Tässä huvikseen video 2013 talvelta kun Sissi veti showta hiihtäjille! :)