"Sissi"

My pride, my love, my star, my joy, my one and only... mine from 2008 till 2015
Tällä sivulla nyt kerron sitten enemmän ensimmäisestä hevosestani Sissistä. Sissin löysimme yli 6 vuotta sitten sen ollessa 6 vuotias. Sillon se oli vielä pikkunen laiha vimpula jolla oli suuri sydän, luotettavat silmät ja mahtava luonne. Nyt Sissistä onkin löytynyt monia uusia puolia!

Sissi on mun ensimmäinen hevonen, eli se jonka kanssa oppii kaiken ja käy kaiken ensimmäistä kertaa läipi. Se me kyllä ollaankin toteutettu! Sissi tuli meille nuorena ja alotettiin sen kanssa ikään kuin yhdessä. Kasvettiin siis yhdessä. Alkuun äiti meni Sissilä enemmän, mutta kun minä ja hevonen saatiin lisää ikää aloin mä vähitellen mennä enemmän ja enemmän. 

Kisat alotettiin aivan ristikko luokista ja Helppo C luokista. Niistä ollaan kovalla treenillä, hyvällä valmennuksella, ratsutus jeeseillä, ylä ja ala-maillä noustu Va B ja 100 (110)cm tasolle. Huimaa miettiä se näin.


Virallinen nimi: Saira B
Kutsumanimi: Sissi, Poni, Sipe, Sipsi, Sipuli, Ponski, Pikkunen...
Rotu: Saksalainen Oldenburg (puoliverinen)
Väri: Ruunikko, tähti
Säkäkorkeus: noin 160cm
Syntynyt: 8.3.2003

Taso: 
  • Kisoissa: re 100cm, koulu He A
  • Kotona: re 110cm, koulu Va B

Kasvattaja: Buehrmann Horst, Saksaa

Isä: Sion
Emänisä: Contender

Sissi Sukupostissa



Nykyisin Sissi asuu ihanassa kodissaan ihanan uuden perheensä kanssa Hangossa <3











Ei kommentteja:

Lähetä kommentti