Nora

Minä, Nora Svensk, olen 17 vuotias tyttö täällä blogin takana. :) Heppastellu oon jo aika kauan, tallilla pyöriny ihan pikkusesta lähtien -sillon leikkinyt tallin heinäkasoissa kyllä. :p Äitinikin ratsastaa joten jeesiä kotoa harrastukseen löytyy joka on aivan ihanaa! Ratsastusta oon harrastanut joku kymmenisen vuotta. Jo hieman sitä ennen aloittelin shettiksellä köpöttelyn mutta tuon kymmenisen vuotta laskisin ratsastamiseksi.



"They say that nothing lasts forever but something special can last a lifetime."

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti