tiistai 23. syyskuuta 2014

#10 Sea Horse Week Ekstrat

Moikka kaikille!
Nyt sain viimein videoita tekastua tuolta Sea Horse Weekiltä- Elikkä eka video on keskiviikolta ja toka torstailta. :) Ja eipäs mulla tähän nyt oikeen enempää sanottavaa oo kun noista kisoista on tullut jo kaikki niin hyvin sanottua! ;) Joten tässä nyt oiskin nää videot:





tiistai 16. syyskuuta 2014

#9 Sea Horse Week 2/2

Melkeen hävettää kun taas jotenkin sitä aikaa on vierähtänyt ennen kun oon tänkin tekstin saanut väsättyä... No mutta nyttten tää sitten tulis! :)

Eli kuten viime kirjotuksessa kerroinkin olimme Sea Horse Weekillä kahtena päivänä. Yhteensä kolmessa luokassa. Alunperin suunnitelmana oli neljä luokkaa. 90cm ja 100cm kumpanakin päivänä. Tämä suunnitelma kuitenkin muuttui sillä hevonen oli niin hyvä ja ylitti itsensä niin jätinne toisen päivä, eli torstain 24.7. 100cm luokan pois. Päätökseen myös vaikutti torstain paahtava kuumuus. Aateltiin palkita sitten Sissiä vähän kevyemmällä päivällä.


Torstai:
Aurinkoa ja lämpöä oli tää päivä täynnä. Aamu kyllä tuntu vähän viileältä. Herätyskello soi mökillä jo 4:30 ja sitten olikin lähtö Meri-Teijosta kohti Hankoa. (Meri-Teijosta on omakin teksti linkki tässä). Hankoon saavuttuamme alkoi tulla aamu pikku hiljaa. Tai tätä mieltä me lomalaiset oltiin! :p Sillon vielä keli oli viileä.

Käveltiin äitin kanssa aamupuuhasteluiksi 90cm rata läpi jonka jälkeen meillä oli hyvin aikaa. Kerettiin syömään aamupalakin! :D Rata oli tosi kiva! Mukavia ja ei liian haastavia teitä. Rata oli sen tyyppinen että olisi mulle ja Sissille aikasta hyvä. :)

Sissi oli nyt verkassa eilisten verkkojen sekoitus. Eli se oli yksinkertaisesti sanoen aika täydellisessä vireessä! :) Sissi tuntui juuri siltä miltä se parhaimmillaan tuntuu. Avuilla, innoissaan, luottavainen ja luotettava, nuo olivat sanoja millä kuvata sen hetkistä Sissiä. Radalle sitten olikin tosi kiva fiilis mennä. Ei ollut turhia jännitkysiä yms. Radallakaan ei mitään ihmeempiä paineita tarvinnut ottaa eikä turhaan aikaa ratsastaa. Arvosteluna oli clear round.

Ja siitä radasta... no siitä voi vaan sanoa että siihen oli täydellinen lopettaa nää kisat meiän osalta. Rata oli tosi siisti, hypyt laadukkaita, laukka eteenpäinvievä, fiilis super molemmilla ja aikakaan ei ollu huono! :D Eli 0vp tästä tuli.

Hymyssä suin sitten vietiin Sissi lepäämään karsinaansa. Ennen Sissin lepoa puunailtiin Sissiä ja käytettiin se suihkussa. Lisäksi syöteltiin Sissiä ja käveleskeltiin Hangon kauniissa puistoissa. Loppu päivän aikana käytiin meidän ihanan kisajengin (Sissi lukuunottamatta) kanssa Hanko Sushissa syömässä ihanat lounaat ja mentiin Ellan kanssa uimaan mereen. Oi että oli ihana pulahtaa vileään mereen! :D Päivällä vielä ihailtiin kisoja hetkisen ja sitten suunnattiinkin takaisin Meri-Teijoon. Sissi pääsi ansaitusti laitumille ja me muut menimme kohden rantaa.

Mutta vielä kerran miettien Hankoa... Oli se taas yksi tai no varmaan isoin kohokohta tänä kesänä!
Tässä olisi taas paljon kuvia Ella Grangärdin ottamana. ;)

90cm <3

"Este joka on niin mun väreissä!"
Hankoon... ruokaa! :)

Hanko cityn talli alueita.

Heppa-autot ovat valloittaneet Hangon!

Lady sai zeebra asunsa. "Nyt voin mennä kirmailemaan savannille!" :)

Hangon maisemia.
Hankoon Helsinkiä pakoon! Ja todellakin! :D
Joo ja siis ne videot radoista tulee tänne ennemmin tai myöhemmin. :)