Lomalle lähti koko poppoo: heppa, koirat, me ja kaikki urheilu vehkeet (uus muuttokuorma XD). Sissi oli alkuun pari päivää hiekkatarhassa ja pääs sitten pikkulaitsalle niin että pääsis sulavasti tottumaan kokopäivän mittaiseen ulkoiluun ja heinään yms. Maanantaina kuitenkin pääs jo kunnon laitsoille ja on nauttinut täysillä. Sissilläkin ollut sen verran kunnon treenii ja kisoja jo alkukaudesta että tällänen rento meininki ja loma on oikein ansaittu! :) Laitsalle viedessä Sissi on kuulemma pitänyt tallityöntekijöille shown esittäen lisätyt ravit, passaget yms. XD
Tänään käytiin jo testaamassa maastoja äitin ja koirien seurassa. Ohessa muutama puhelin laatuinen kuva tuolta reissulta. Toivotaan että nää tälläset tän päiväset säät jatkuis! Oli aika täydellinen sää tänään ja pääs taas viettään KESÄÄ! :D
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti