Eilen hepoilla kävi saksalainen kiropraktikko. Mitään ihmeellistä ei ollut kummallakaan, vähän treenissä tulleita jumeja vaan. Hoidon jälkeen on nyt 48h satulatonta ja sit muutaman päivän treenit ja kohti Ypäjän kisaviikkoa!
Tänään meillä on siis vaan koirakävelyä ja tiistai iltana ratsastan kevyesti. Ke ja to sit treenataan Jannen kaa ja hiotaan kaikki kuntoon to ip ja pe ip kisoja varten! :)