Rakas Sissi,
Yhteistä elämää lähes 7 vuotta, jostain mitä ei olisi erityisemmin ratsastukseksi voinut kutsua siihen missä olemme nyt, tai no mihin pääsimme, mahdtottomuuksia todistettu mahdollisiksi, hieman ujosta nuoresta tammasta parhaaksi ystäväkseni ja ennen kaikkea yhteinen taipaleemme... Yhteistä taivaltamme kukaan ei meiltä voi viedä, eikä kukaan sitä paikkaa minun elämästäni tule viemään. Voin täysin rehellisesti todeta, että sinä opetit minulle hevosista ja ratsastuksesta kaiken sen millä pääsin alkuun. Opetit minut ratsastamaan, opetit minut kisaamaan ja ennen kaikkea annoit minulle intohimon, lajin joka on minulle kaikki kaikessa ja opetit unelmoinaan.
Kaikkea sinussa muistelen kyynel silmässä ja itku kurkussa, mutta en surulla. Vuotemme olivat opettavaisia sekä minulle, että sinulle. Nyt vain tuli aikamme sanoa kiitos ja näkemiin. Antaa yksi viimeinen hali ja toivottaa onnea tulevaan. Veit minut tasolle josta annoit onnen potkun minulle eteenpäin ja minä sain sinut näyttämään kaikki puolesi ja opettamaan minulle kaikkea. Minun tuli aika antaa sinun päästä sinulle sopivampaan treenailuun. Tavoitteeni kasvoivat yli sen mikä oli sinulta oikein pyytää ja sinulle oli oikein päästä jonnekkin missä pääsisit loistamaan; kaveriksi, esteiden ja koulun pariin ja nauttimaan ulkoilusta enemmän. Kaikki hyvä ei siis lopu aikanaan vaan jatkaa hyvää muaalla.
Mikä parasta tiedän 10000% varmuudella että pääsit loistavaan uuteen kotiin jossa voit hyvin ja nautit elämästäsi täysillä. Hankoon... kaupunkiin joka oli meidän yhteinen kesä kisaparatiisi. On jotenkin hassua miten tämä ympyrä sulkeutuikaan... <3
Hankoon liittyvät meidän suurimmat kisasaavutuksemme. Sea Horse week, pakko myöntää, siellä olimme aika hyviä. Toinen minulle huikea kisakokemus on ollut Ypäjän kisaviikko. Ensin menimme kansallista koulua ja sitten hyppäsimme derby kentällä. Myös ekat "isot" kisat, eli hevoshullu powercup jää ikuisesti mieleeni. Se oli melkoinen seikkailu. Vaikkei ne menneet aivan loppuun asti suunnitelmien mukaan ne loivat pohjaa meidän muille kisoille.
Kaiken kaikkeaan kehityskaaremme... se on ollut aikamoinen. Kun katsoo mistä lähdimme on hienoa nähdä mihin pääsimme, yhdessä. Joskus tulin treeneistä pettyneenä kun en saanut asioita toimimaan mutta toisinaan kuin papupata selittäen miten super mentiin. Kehityskaaremme myös toi minut tähän pisteeseen missä halusin painottua kouluratsastajaksi. Olimme aluevalmennuksissa ja siellä jostain syystä minulle vain tuli kouluratsastuksesta "wau tää on kivaa fiilis". Siihen asti olin ollut päättäväinen estekuski ja koulu oli tylsää...
Muistoja kertyy 7 vuodessa paljon... ei muuta voi sanoa. Kerran vielä haluan kiittää sinua rakkaintani ja toivottaa sinulle kaikkea hyvää tulevaan. Aika menee nopeasti mutta tiedän tulevani näkemään sinut vielä... <3 siispä näkemiin, näkemiin rakas Sissini <3
Sanoin kuvaamattomasti rakastaen,
Nora
 |
| Ekoista koulukisoista ja voitto tuli huhhuh |
 |
| Ensimmäiset ulkokoulukisamme |
 |
| Prisessan yleinen tarhapuuha -päiväunet <3 |
 |
| Lähtökuopissa ensimmäisellen pitkälle kisamatkalle. Siilinjärvelle powercup finaaliin! |
 |
| Ensimmäinen 100cm luokkamme. |
 |
| Ensimmäinen helppo A jonka prossat tais olla 65% ja sillä voitimme luokkamme... :) |
 |
| Ensimmäisistä kansallisista kisoista He:A luokka joka kuului Junnucuppiin |
 |
| Ypäjän derbykentälle 100cm luokkaa ennen verkasta |
 |
| Ypäjän kisahoitaja hommissa :D |
 |
| Hangon 100cm jolla irtosi oikein ruusuke :) |
 |
| Neiti kesäheinä lomakohteessa Meri-Teijo |

 |
| Jouluaatto fiilistelyjä kun oltiin oltu aattoaamu ratsastuksessa ahh se oli kivaa! |
 |
| Tää tais olla meiän eka ulkona ratsastettu Va:B |
 |
| Tän vuoden kisaviikoilla tyytyväinen kuski ja heppa poseeraa kenttäkilpailuohjelman jälkeen joka meni tosi hyvin (ohjelma meiän henk.koht. baikein... :D) |
 |
| Meiän tokavikat yhteiset kisat joissa hevonen omalla suorittamisellaan mun mittapuissa ylitti itsensä <3 |
Tämän kaiken myötä haluan vielä kerran kiittää siitä kaikesta jonka minulle annoit. En unohda hetkeäkään. Kiitos rakkain Sissi sulle on ikuisesti erityinen paikka mun sydämessä!
Rakkaudella kiittäen,
Nora