| Pieni käytävän vallotus... XD |
Torstaina meillä oli startti kivasti puolen päivän jälkeen luokan ensimmäisinä. Ratana Helppo A 2, eli mun mielestä looginen ja kiva rata! :) Kaikki aamuaskareet, tallityöt ja radan kertaukset ehti tehdä hyvin ennen myöhäsempää starttia. Ehdin myös hyvin letittää Sissin ja päädyin laittamaan kuminauha letit jotta ne saisi yöksi pois niin Sissin olisi mukavampi nukkua ja levätä seuraavaa päivää varten. Torstaina Sissi oli oikeen mukava ratsastaa. Reipas ja avuilla. Monet asiat saatiin ratsastettua verkassa selkeästikkin paremmin kun keskiviikon treeneissä. Ravi lisäyksetkin, jotka on mulle vaikeita ratsastaa, (pyydän helpolla liikaa) oli verkassa aika kivoja. Sissi tuli kyllä sellaiseksi että sai tyytyväisenä mennä radalle. :) Mikä kivointa Sissi oli radallakin tosi kiva! Tehtiin voisin väittää meiän best ever ravi lisäykset radalla. Nyt saatiin niissä pyöreys pysymään ja askel venymään. :) Laukka ohjelma kokonaisuudessaan oli ehjä ja siisti, lisäyksetkään ei ollu kiireiset vaan vahvat. Ravissa väistöt oli hiukan jännittyneet. Äitin kanssa radan jälkeen huomasimme että satulasta oli jäänyt hassut hikijäljet (penkki siis painanut niin että sivuttais liikkeet olleet epämukavia). Laitettiin seuraavalle päivälle "toffot" satulan alle ja paransi homman! ;) Sissi väisti perjantaina oikeen tyytyväisesti. Käyntikin saatiin taas Sissin tasolle, sille tasolle missä sen kuuluisi olla, sillä Sissillä on hieno käynti. Saatiin osioita korjattua ja prossat oli 61,379%. Tyytyväisiä oltiin.
Tortai iltana hoidettiin Rosan kanssa Sissiä. Käytiin käveleskelemässä Ypäjän metsissä, syöteltiin yms. Rosa otti musta ja Sissistä illalla myös söpöily kuvia. :3 Päästiin suht aikasin nukkumaan niin että jaksettais perjantaina hyvillä fiiliksillä ja hyvällä latauksella kisat!
| Super kisa apulainen karsinaa laittamassa <3 |
Perjantain starttimme oli reilu tunnin myöhemmin eli kahden aikaan. Jälleen kerran ehti kaikki toimet tehdä hyvin ennen kisoja. Rosa sai nukkua ja mä kävin hoitamassa aamutallin. Rosa oli tullut mulle kisa jeesiin suoraan leiriltä niin pienellä oli vähän väsy. :) Sissikin lepäili aamulla rauhassa. Neiti kävi usealla päikkärillä aamun mittaan sillä aina kun menin tallille Sissi taas pötkötteli siellä. Sissi nautti myös rennosta letityksestä niin etten tarvinnut jakkaraa. Sissi pötköttelli ja mä sain kyykkiä kun letitin. :) Mitä turhaan seistä kun voi pötköttää...
Perjantain suoritukseen kuten jo mainitsin laitoimme "toffot" satulan alle. Niistä oli selkeesti apua sillä Sissi oli tyytyväisempi väistöjen suhteen. Perjantain rata oli Helppo A Kenttäkilpailuohjelma nro 6, eli meiän henkilökohtasesti vaikein Helppo A. Viime kaudella parhaat prossat kyseisestä radasta on ollut vajaat 59%. Verkassa Sissi tuli äkkiä rennoks ja oli ihmeen herkkä ja reipas vaikka sää olikin aikasta nihkee... +25 ja ei ollenkaan tuulta, huhhuh! Otettiin verkassa väistöja jotta ne sais vielä rennommiks ja nythän ne sujui tosi kivasti! Jälleen oli hyvä fiilis mennä radalle. :D Radalla Sissi oli herkkä ja reipas muttei aivan yhtä reipas kun torstaina. Kuumuus ehkä teki vähän tehtäväänsä varsinkin kun oli toinen kisapäivä jo takana. Ravi ohjelma oli kuitenkin kokonaisuudessaan siisti. Lisäyksissä ois voinu olla asteen enemmän tempoa mutta aivan riittävät ne noinkin oli. Laukka ohjelma oli taas tosi kiva! Ollaan selkeesti saatu laukkaohjelmat radoilla nyt toimimaan! Niitä on niin kiva ratsastaa! :D Laukka lisäyksissäkin Sissi lähti niihin oikeen innolla. :)
Radan jälkeen odotin prossia innolla. Oli fiilis että ois nyt enemmän kun ne vajaat 59% mitä ollaan tästä ohjelmasta saatu... Ja kun kuulin että oli tullut 61,485% olin todella tyytyväinen, jess! Kävästiin rentona ja palkitsevana loppuverkkana Ypäjän ihanissa maastoissa Marthan ja Hatti-ponin kanssa käveleskelemässä.
| Takissa nappi söpösti auki... XD |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti