Rata taas treenattiin kokonaisuudessa läpi kertaalleen ja muuten mentiin pätkiä siitä sen mulaan mikä tuntui "treenausta tarpeen olevalta". Muun muassa lisäykset saatiin treenattua "erillistreeneinä" aivan huippu vireeseen.
Verkkaan mennessä ja verkan alussa Sissi oli mukavan säpäkkä ratsastaa. Oli myös kiva ja pehmee kädelle ja avuille muutenkin. Yön sateista johtuen verkka oli aika pehmee ja pikku hiljaa vuoromme lähestyessä alkoi huomaamaan, että Sissi alkoi jo vähän väsähtämään.
Radalla Sissi kuitenkin pienestä voiman puutteesta huolimatta tsemppas hyvin. :) Ravilisäyksistä oon super ylpee -Sissiksi ne oli tosi hyvät! Rata muutenkin näytti videolla aika tasaselta ja hyvältä. (Hepan väsymys siis tuntui selässä enemmän kun näkyi.) Välillä sen tunteen vuoksi käytin liian kovaa pohjetta näin paljastaen muille, että Sissi ei ollut aivan reippaana... Lisäksi unohdin kerran radan... Huomasin väärää tietäni mennessä, että no ei nyt täällä pitänyt olla ja sit tuomari jo vihelsikin pilliin. No näitä valitettavvasti sattuu, vaikka harmittihan tuo oma moka...
Laukkaohjelmassa olisin toivonut, että olisin ratsastanut vasemman lisäyksen enemmän. En kuitenkaan sitä viittinyt tehdä silläSissin laukasta aloin huomaamaan, että jos nyt pyydän jotain lisää se vaihtaisi... :p Takaosa käännökset olivat paemmat kun edellis viikolla joten se tuli parannettua. :)
Kokonaisuudessaan olin ihan tyytyväinen rataamme. Prosenttimme olivat 59,4%, sisältäen kahelta tuomarilta -2 mun väärinraatsastetusta tiestä. Prossat olis siis ilman väärinratsastusta olleet reilu 60%, joten ihan hyvät fiilikset oli ja tyytyväinen olin! Kohokohtiin varsinkin! Jotkut kohokohdat olivat kautemme parhaita, tai melkeipä kisojemme parhaita. Näihin onnistumisiin sisältyi nuo hehkuttamani lisäykset! :D
Tähän rataan oli oikein hyvä päättää kisakautemme ja kisamme <3
Kiitos kaudestamme Sissi! <3
Verkkaan mennessä ja verkan alussa Sissi oli mukavan säpäkkä ratsastaa. Oli myös kiva ja pehmee kädelle ja avuille muutenkin. Yön sateista johtuen verkka oli aika pehmee ja pikku hiljaa vuoromme lähestyessä alkoi huomaamaan, että Sissi alkoi jo vähän väsähtämään.
Radalla Sissi kuitenkin pienestä voiman puutteesta huolimatta tsemppas hyvin. :) Ravilisäyksistä oon super ylpee -Sissiksi ne oli tosi hyvät! Rata muutenkin näytti videolla aika tasaselta ja hyvältä. (Hepan väsymys siis tuntui selässä enemmän kun näkyi.) Välillä sen tunteen vuoksi käytin liian kovaa pohjetta näin paljastaen muille, että Sissi ei ollut aivan reippaana... Lisäksi unohdin kerran radan... Huomasin väärää tietäni mennessä, että no ei nyt täällä pitänyt olla ja sit tuomari jo vihelsikin pilliin. No näitä valitettavvasti sattuu, vaikka harmittihan tuo oma moka...
Laukkaohjelmassa olisin toivonut, että olisin ratsastanut vasemman lisäyksen enemmän. En kuitenkaan sitä viittinyt tehdä silläSissin laukasta aloin huomaamaan, että jos nyt pyydän jotain lisää se vaihtaisi... :p Takaosa käännökset olivat paemmat kun edellis viikolla joten se tuli parannettua. :)
Kokonaisuudessaan olin ihan tyytyväinen rataamme. Prosenttimme olivat 59,4%, sisältäen kahelta tuomarilta -2 mun väärinraatsastetusta tiestä. Prossat olis siis ilman väärinratsastusta olleet reilu 60%, joten ihan hyvät fiilikset oli ja tyytyväinen olin! Kohokohtiin varsinkin! Jotkut kohokohdat olivat kautemme parhaita, tai melkeipä kisojemme parhaita. Näihin onnistumisiin sisältyi nuo hehkuttamani lisäykset! :D
Tähän rataan oli oikein hyvä päättää kisakautemme ja kisamme <3
Kiitos kaudestamme Sissi! <3