Aluejoukkuemestaruuksiin saatiin seuralta kutsu vasta viikkoa ennen kisoja. Oli helppo päätös vastata, että mielellään lähden edustamaan seuraamme sinne, vaikka nyt olikin ollut kisa taukoa. Oli niin makee päästä joukkuekisoihin, sillä niissä fiilis on niin erillainen. Sellainen että mennään joukkueena yhdessä. :) Oltiin Sissin kaa oltu ennen aluejoukkuemestaruuksia otettu aika rennosti. Kotitreenailuja oli ollut ja kotona treenailtu, mutta kisoissa ei oltukkaan melkeen 2kk käyty... Hups ehtikin tosi nopeesti tulla taukoa XD
Ei siinä muuta sitten siinä viikon aikana kun, että kuski opetteli radan ja treenattiin sitä hepan kanssa valmentajan valvovan silmänalla. Oli niin kiva taas päästä vähän enemmän tosissaan treenaan. Sissille selkeesti sopii tällänen vähän kevyempi treenaaminen kun kaikki treenit sujui ja hevonen todella oli ja on edelleen elämänsä vedossa!
Kisoihin lähti ekaa kertaa fiiliksellä että joo kisat tuo sellasen adrenaliini boostauksen ja pienen jännityksen, mutta ylimäärästä jännitystä ei ollut. Mulla oli sellanen olo, että heppa kyllä teis kaikkensa mulle ja mäkin kaikkeni sille -tehtäis tästä meille hieno rata! :)
Verkassa Sissi oli super! En oikeen muuttais siitä hetkestä mitään. Alotin rennosti ja pikkuhiljaa nostin sitä ylemmäs. Sissi teki just mitä pyysin ja pääsinkin pyytämään ja tekemään asiat tosi kevyillä avuilla.
Fiilis säilyi radallakin. Oli huikee ratsastaa radalla siten, että heppa teki just mitä pyysin ja ilosena ja reippaana. Ei tullut ollenkaan sellasta "nyt ollaan aitojen sisällä"-lukkoa. Oli kivaa molemmilla :) Yhen käynninkauttavaihdon otin liian suurella pidätteellä ja siitä tuli sellanen "Mitä? Häh?"-tilanne ja Sissi siirty ensin raviin, sit laukkaan ja sit vast saatiin käynninkautta vaihto aikaseks. Takaritkin oli kehnot. Ennen ensimmäistä Sissi otti pysähdyksen ja toinen oli liian laaja.
Mulla ja äitillä kuitenkin oli super fiilis radan jälkeen. Rikot oli selkeet, mutta muuten rata oli tasanen ja siisti. :)
Prosentit saatuani hämmästyin. Tuomareilla oli vahvoja näkemyseroja ja ilmeisen tiukka skaala. Saamamme prosentit siis olivat 56,458. Tuomarit olisivat halunneet enemmän kokoamista ja ilmeisesti se tällä kertaa rokotettiin tiukasti.
Kisoista jäi kuitenkin itelle hyvä fiilis itse radasta ja siitä fiiliksestä mikä ratsastaessa oli. :) Kiva oli olla taas radalla ja vielä kivempi oli, että hevonen suoritti mielellään ja teki mitä pyysin. :)
Alla video radasta kokonaisuudessaan:
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti