keskiviikko 24. kesäkuuta 2015

#18 Det var roligt!

Oli kyllä taas niiiiin kivat estekisat Laaksolla! 17.6. käytiin jälleen seuramme järjestämissä estekisoissa! :) Niinkun oottekin saattanut nähdä meiän kalenterista mentiin 90cm ja 0vp oli tuloksemme. Kisat onnistui kokonaisuudessaan hyvin jälleen! :D

Verkassa Sissi tuli tosi nopeesti avuille ja oli hyvin ratsastettavissa; intoa oli ja moottoria löytyi mutta moottorin hallinta pysyi täysin kuskilla kuitenkin. Saatiin oikeet laukatkin nyt jo suurimmiks osin heti hyppyjen jälkeen ilman vaihtoja. Oisko edistysta ja rutiinia taas viime kertaan nähden? Sissi tuli kans aika kivan pyöreeks verkassa. XD Olikos nää este vai koulukisat?



Se näki esteen XD :3


Radalla Sissi toimi kanssa just niin kuin kuin pyysin. Jotkut hypyt tuli hieman lähelle estettä mutta itse hypyt oli kuitenkin hyviä. Ei tullut ns töksähdyksiä. Oltiin molemmat rataan tyytyväisiä. XD Into radalla vei vauhtia välillä aika reippaaks muttei kuskailuksi kuitenkaan. On nää loikkimiset vaan kivoja juttuja! En nyt sen enempää osaa sanoa, kiva rata mun mielestä varsinkin kun ollaan nyt oltu enemmän koulutuuppareita. :)

Tässä vielä video radasta:




Hhoohhhooijjaaaa suoritus takana ja tallille lispuille :)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti