tiistai 9. kesäkuuta 2015
# 16 Baby steps but getting there
Kuten jonkin aikaa sitten postauksessa oon kehunut - Sissi on mennyt paljon eteenpäin. Ryhti, liike, halu ja taito on kaikki kehittynyt. Kyllä omasta ratsastuksestanikin vaan eron huomaa. Molemmilla ero vuoden takaisiin suorituksiin on huima. On se vaan kiva välillä katsoa taakse päin ja huomata kehitystä! :D Löysin koneelta mun alkuvuonna tekemän kouluratsastus kehitysvideon mun ja Sissin taipaleelta. Tässä videolla siis on klippejä niiltä ajoilta kun alkoi tulla selkeitä kehitys askelia koulutreenailussa. Videot on siis aikalailla alku keväältä (maneesi kaudelta vielä). Pätkät on ihan kotitreeneistä ja myös aluevalmennuksista. Nyt kun tää video löyty teki mieli jakaa vähän meiän kehityksestä videota tännekkin. :)
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti