Peruskoulu tapaleeni sain päätökseen noin viikko sitten. Silloin fiilikset oli haikeat mutta myös jännittyneen innokkaat. Olen ollut samassa koulussa yhdeksän vuotta niin kuin monet ystaväni . Ikävä päättäreissä ja sen jälkeenkin tuli... Monia muistoja, kinoja, ilon hetkiä ja etenkin kasvamista on tapahtunut juuri siinä koulussa. Olen saanut kokea vaikka mitä ja kasvattanut juureni siellä. En muuttaisi hetkeäkää siitä mitä olen kokenut siellä ollessani; en hyviä enkä huonoja hetkiä. Huonoista hetkistä on opittu ja niiden myötä kasvettu ihmisinä ja hyvistä hetkistä on tullu ikuisia muistoja. Ihmisistä jotka ovat joskus olleet kavereitani ja sitten ystäviäni ovat muodostaneet perheen. Vaikka on haikea fiilis tiedän että näemme vielä. Osaan kuitenkin olla innoissani tulevasta. Uusi koulu ja uusi kaikki. Lukio on seuraava niin sanottu etappini. :D
Tämän postauksen myötä halusin myös kertoa että tulen nyt kesällä taas aktivoitumaan blogini kanssa. Koulu on saatu päätökseen ja hankalat ajat selätetty. Nyt mulla on siis aikaa ja ajatuksia tänne... paljon! Mulla on pari postaussa "jonossa" ja pyrin saamaan ne mahdollisimman pian tänne! Mutta vielä... Hyvää kesää kaikille! :)
| Kuva päättäreist murujen kaa <3 |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti