lauantai 6. kesäkuuta 2015

#14 On our feet again

Haluaisin näin alkuun pahoitella päivitys taukoa joka on kevään ajan ollut. Ysin kevät vaati paljon tsemppaamista, puskemista ja jaksamista. En vaan saanut aikaani riittämään tänne... Suuri alamäki joka tuli viime keväänä vastaan oli äitini sairastuminen. Se vei ajatukseni täysin muualle ja vei myös kaiken ajan jonka pystyin siihen käyttää. Halusin olla hänen tukenaan ja luonaan. Nyt onneksi tilanne on jo parempi, suunta oikea ja toipuminen hyvällä mallilla. Voi sanoa että we are standing on our feet again.

Peruskoulu tapaleeni sain päätökseen noin viikko sitten. Silloin fiilikset oli haikeat mutta myös jännittyneen innokkaat. Olen ollut samassa koulussa yhdeksän vuotta niin kuin monet ystaväni . Ikävä päättäreissä ja sen jälkeenkin tuli... Monia muistoja, kinoja, ilon hetkiä ja etenkin kasvamista on tapahtunut juuri siinä koulussa. Olen saanut kokea vaikka mitä ja kasvattanut juureni siellä. En muuttaisi hetkeäkää siitä mitä olen kokenut siellä ollessani; en hyviä enkä huonoja hetkiä. Huonoista hetkistä on opittu ja niiden myötä kasvettu ihmisinä ja hyvistä hetkistä on tullu ikuisia muistoja. Ihmisistä jotka ovat joskus olleet kavereitani ja sitten ystäviäni ovat muodostaneet perheen. Vaikka on haikea fiilis tiedän että näemme vielä. Osaan kuitenkin olla innoissani tulevasta. Uusi koulu ja uusi kaikki. Lukio on seuraava niin sanottu etappini. :D

Tämän postauksen myötä halusin myös kertoa että tulen nyt kesällä taas aktivoitumaan blogini kanssa. Koulu on saatu päätökseen ja hankalat ajat selätetty. Nyt mulla on siis aikaa ja ajatuksia tänne... paljon! Mulla on pari postaussa "jonossa" ja pyrin saamaan ne mahdollisimman pian tänne! Mutta vielä... Hyvää kesää kaikille! :)

Kuva päättäreist murujen kaa <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti