Ensiks mä fiilistelin Sissin kenkiä ihan vaan nivelillä ja gramaaneilla ja sitten seuraavana päivänä kokeilin kankia. :) Vitsi jäi onnistumisen fiilikset; Sissi oli ihan fiiliksissä ja aika magee! :D Ohessa sitten onkin video koostetta molemmilta päiviltä kun helpompi mun on näyttää kun selitellä. ;)
maanantai 28. heinäkuuta 2014
#6 Dancing Queen
Näin alkuun pahoittelut että tää postaus jonka piti tulla pian tulikin näin myöhään. Mulla on ollu läppäri mökeillä mukana mutta netti ei oo siellä toiminut ollenkaan... No mutta; koulutuuppaaja sisälläni on jälleen herännyt! Kuten edellisessä postauksessa mainitsin Sissin kengitystä on muutettu aika paljonkin. Kavioiden muotoa säädettiin paljon jotta jalan asento olisi oikeanlainen ja eteen muutettiin kenkää. Sissille laitettiin nopeasti rullaavat etukengät, jotta etujalat alkaisivat työstää paremmin ja takajalat jäisivät paremmin alle. Ja noin just kävikin. On se mieletöntä miten paljon kengitys voi muuttaa hevosta! :o
Ensiks mä fiilistelin Sissin kenkiä ihan vaan nivelillä ja gramaaneilla ja sitten seuraavana päivänä kokeilin kankia. :) Vitsi jäi onnistumisen fiilikset; Sissi oli ihan fiiliksissä ja aika magee! :D Ohessa sitten onkin video koostetta molemmilta päiviltä kun helpompi mun on näyttää kun selitellä. ;)
Ensiks mä fiilistelin Sissin kenkiä ihan vaan nivelillä ja gramaaneilla ja sitten seuraavana päivänä kokeilin kankia. :) Vitsi jäi onnistumisen fiilikset; Sissi oli ihan fiiliksissä ja aika magee! :D Ohessa sitten onkin video koostetta molemmilta päiviltä kun helpompi mun on näyttää kun selitellä. ;)
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti