Eli samallailla kun joka kesä oltiin tänäkin vuonna Meri-Teijossa mökkilomalla niin että Sissi oli mukana ja sai viettää lomaa siellä meidän kanssa söötissä kylätallissa. Siellä sai olla aamusta iltaan laitsalla ja aika vähällä käytöllä. Eli vietti aikasta täydellistä kesälomaa säidenkin ollessa niin upeita. Itekkin uin, otin aurinkoa, käveleskelin, juoksentelin ja sain syödä tooosi hyvin! :) Oltiin siis siellä 12.7.-27.7. Vietiin Sissi sinne jo 12.7. ja menimme itse Vaasaan serkkuni konffikseen pariksi päiväksi. Tuon Vaasan reissun aikana Sissi onnistui saamaan haavan etujalkaan jonka takia Kemiön kisat meni meiltä sivu suun ja Sissi sai viikon verran ihan lepolomaa... Hankoon kuitenkin päästiin kisaamaan! :) Vähän kyllä ihmetytti miten se sen haavan sai kun kumminkin jännesuojat oli jaloissa... Ja inhottavaa se oli että se haava tuli koska kun oli niin lämmin niin piti usein hoitaa ja putsaa ettei se alkaisi märkimään.
Kuitenkin, jos haavan jättää pois niin loma oli superi. Sai kunnolla rentouduttua ja nautittua kesästä. Nauroimmekin äitin kanssa että aina kun menee Meri-Teijoon niin tuntuu että nyt on kesä. Ihanaa oli myös se että paraskaverini Laura oli kanssamme mökillä noin 5 päivää ja myös äitin siskoni perhe tuli sinne ja sain olla serkkuni Ellan kanssa. Ääääh haluaisin jo takaisin Teijoon! :)
Teijon talilla oltiin laitettu kentän pohja täysin uusiksi ja ai että se oli erittäin hyvä! Sissi on aika nipo kentän pohjista ja varoo heti jos pohja ei ole vakaa yms. Tuolla pohjalla se kuitenkin viihtyi tosi hyvin ja nautti liikkua oikeen isostikkin. :D Mäkin fiilistelin kanget päällä yks päivä ja treenailin niitä keskiraveja (oli kyllä vaikee istuu...).
Mutta tosiaan kävästiin Hangon Sea Horse Weekillä tuolta päin 23.7.-24.7. niin että Sissi jäi Hankoon yötä. Hangosta jälleen kerran jäi kyllä onnistuneet fiilikset! Hangosta pistän vielä erillisenkin postauksen kuvineen.
Hangosta palattua Sissi sai olla aika kevyesti ja nauttia laitumista kunnes palattiin takas Rusalle ja mulla koittikin sitten ripari.
Mutta laittelin nyt tähän sitten kuvia sieltä Teijosta ja kuvat on sekä mun että serkkuni Ella Grangärdin ottamia. Ja kuvia sitten on paljon! :D
| Heti Teijoon tulon jälkeen päästiin piha tarhaan! :) |
| Ja vieressä oli ihana suuri prinssi. :3 |
![]() |
| Talli sisältä. |
![]() |
| Maisemaa |
![]() |
| Lisää maisemaa |
![]() |
| Tallia ulkopuolelta |
![]() |
| "Poseerataan nyt vähän." |
![]() |
| Letti heilahtaa hauskasti. XD |
![]() |
| "Tääl on niiin ihanaa!" |
![]() |
| Talli kokonaisuudessaan ulkopuolelta ja vasemmalla näkyy maneesia. |
![]() |
| Uinneista tulleet koirathan ottaa yleensä aurinkoa! |
![]() |
| Maisema mökin terassilta. <3 Tätä noi koiratkin ihaili! :D |
![]() |
| Möksän lähellä olleita alpakoita. |
![]() |
| Lisää alpakoita! |
| Piti kokeilla korkeushyppyä. ;) |
| Lisää mun hyppelyitä :) Yllätyin mutta pääsin yli 125cm :O |
| Voltti Lauraki pikkusena loikki 120cm :3 |
| Laatu huono... mutta tyylillä mennääään :D |
| Tallin maastolenkki maisemia. |
| Mökin rannasta auringonlasku. |
| Dreamer and distance watcher... |












Ei kommentteja:
Lähetä kommentti