keskiviikko 27. elokuuta 2014

#8 Sea Horse Week 1/2

Nyt vihdoin sain aikaa tehä tätä Sea Horse Week postausta! Varotan heti että kuvia on paljon! Ja pakko tässä heti alussa sanoo että toi kyseinen kisa on mun ehdoton suosikki kaikista kisoista ja kesän ehdoton must. Siellä on aina kaikki järjestetty niin hyvin, toimihenkilöt ja henkilökunta tosi mukavia, paikka aivan älyttömän hieno, radat kivoja ja se fiilis on uskomaton. Hangosta onkin aina jääny hyvät fiilarit ja tuntuu siltä että meiän parhaat suoritukset on aina tullu sieltä. Se Hangon ilmapiiri jotenkin antaa mahollisuuden suorittaa rennosti jolloin yleensä ne parhaat tuloksetkin tulee! :D

Ennen näitä kisoja Sissi oli tosiaan ehtiny olla siellä laitsalla noin puolitoista viikkoa ja olikin tosi tyytyväinen elämäänsä. Vähän vaan se lähtö Hankoa kohden oli Sissin mielestä tylsää koska joutu jättämään laitumet taakse. Matka kuitenkin sujui loistavasti niinkuin yleensä. Ja meiän ilmottautumisten ja karsinan laittojen jälkeen kun Sissi laitettiin jabaan se heti totesi että kotona ollaan ja piehtaroi ja pötkötti jabassa tyytyväisenä. Sekin näyttää tykkäävän Hangosta aivan yhtä paljon kun mä! :D Mutta aattelin tässä postauksessa nyt kertoa keskiviikosta ja tehdä toisesta päivästä erillisen postauksen. Eli meiän päivät oli ke ja to 23.7.-24.7.


Keskiviikko:
Keskiviikkona saavuimme hyvissä ajoin Hankoon sillä laitoimme Sissille karsinan kuntoon ja hoidimme ilmottautumiset yms. Ennen omaa starttiani tutustuimme expo-alueeseen joka oli muuten todella hyvä. Yksi parhaista kisa expoista varmasti!

90cm oli meillä ekana luokkana ja vähän mua jännitti sillä Sissi oli saanut laitsalla aika pitkälti lomailla ja mua jännitti miten se toimis. Mutta Sissistä jo verkassa huomas että se oli aika tyytyväinen itseensä ja mun ratsastukseen. Sain sen tosi äkkiä avuille ja Sissillä oli intoa juuri niinkuin pitäisikin. Oli kiva huomata miten innoissaan se oli! Se imi esteelle erillailla kun ennen; nyt vaikutti olevan takaata paremmin alla. Verkka kuitenkin tuntui menneen äkkiä ja tuossa tuokiossa meidät huikattiin radalle, se oli menoa nyt! :D

90cm rata oli sellanen missä taas kateltiin vähän missä löytyy jarru, terhakkuus ja avut muutenkin. Kaikki noi löyty yllättävän hyvin. Samoin löyty myös ponnistus paikat jotka ovat mulle jostain syystä aina kisoissa hankalia... Kakkos esteen hyppy oli ehkä kyllä vähän läheltä edelleen... Mutta muuten rata olikin semmoista tasasen varmaa innokasta menoa kunnes tuli vika este... Toin Sissin niin huonosti sille sillä aloin aatella "Herran jestas nolla tulossa! Woopwoop! Bileeeet!" niin tietenkinhän tuo este tuli sitten alas... noh tosi hyvä ja tyytyväinen fiilis jäi tosta radasta kuitenkin! :D Hevonen teki kaiken mitä pyysin ja oli super. ;)
Radan tutkiskelua... :)

Kohti verkkaa ja sen yli! :p

Poijoinggggg

Melkeen sävyissä esteen kaa. ;)

"Mä en haluu osuu tohon esteeseen!"

"Jee me tehtiin se (melkeen nolla) ja nyt saa JUOSTAAA!"

"Huhhuh otti voimille." :)

Noi puitteet ja paikat ja maisemat! :o <3


Tässä välissä meillä olikin pitkä tauko odotellessa 100cm luokkaa joten kävimme Hangon ranoilla syömässä ja lisää perhettäni tuli katsomaan metrin. Kummisetäni, kummitätini, toinen serkkuni, isäni ja pikkusiskoni. :) Aika reippaasti sai syödä sillä sitten olikin taas radan kävely ja hevosen puunaus. Radankävelyssä huomasin että 100cm rataan oli hyödynnetty mahdollisuutta laittaa 110cm esteitä joten niitä sitten tuosta radasta löytyi! ;) ("Jihuuuu jaiks... XD")

Ruokatauolle!

Perfection...

Hankoon Helsinkiä pakoon kyllä todellakin!

Mä en keksi mitä muut sanoo ku täydellinen kesäpaikka...


Mä jotenkin sekoilin ja lulin että oltiin tosi myöhässä niin paniikissa hoputin että nyt verkkaan mars mutta verkkaan saavuttuamme huomasimme että olimmekin aivan aavistuksen etuajassa. XD Siinä sitten otettiin rento verkka vaan muutamalla hypyllä että sai avut tarkastettua. Ei tarvinnut ihmeempää sillä 90cm oli alla. Sissi olikin verkassa tosi hyvä. :D Jotenkin vielä parempi kuin 90cm luokassa.

Hyvän verkan jälkeen siirryttiin kentälle ja näytin uudet esteet Sissille. Sissi tässä välissä löysi kouluhevos moodin ja ravaili kaulakaarella isoa kouluravia. XD Tässä 100cm radassa sain kyllä kokoajan olla hereillä tuolla hepan selässä. Huomas että se eepäröi ja mietti joitain esteitä joten sai välillä äänellä huomauttaa... XD Perusradalla tuli pari huonoa hyppyä, mutta yli meni ilman pudotuksia! ;) Uusinnassa Sissi sitten olikin tooosi hyvä, selkeästi parempi kuin perusradall,a ja siitä taiteiltiin sellanen tulos että 0-0vp ja sijoitus 7.! :D Jeeeee! Ai että oli mullakin suoritusvoitto olo. :) Oma duunaaminenkin palkittiin.

"Oltiinks me koulu vai estekisois?"

Pomppuuuu

Ilmeel mennää ;p

Nyt ollaan kyllä niin sävy sävyyn että huhhuh! :D

"Siis vesimatto! :o"
"Nora etsä tienny että oon lentohevonen?"

Vähän niiku tyytyväisen näkösenä ollaan! JEEEEE! :)


Sitten päivän päätteeksi pesastiin Sissi ja annettiin päivän tähtihetki eli lisikset. :) Ilta pusut ja halit ja sitten mentiin kaikki tyytyväisinä nukkumaan ja eikun seuraavana päivänä uudestaan. :D Huippu fiilarit oli kyllä toiseen päivään lähtee! :)

Videon liitän tähän kun saan sen tehtyä! ;)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti