Koirani Jekun 10-vuotis syntymäpäivä
JA päivä, joloin uusi kaverini, uus heppani, saapuu Rusalle! <3
Mutkien kautta se oma löytyi kuin löytyi. Ei sitä montaa kierrosta tarvinnut keventää, kun vaan tuli fiilis, että tässä se on.
Voisimpa sanoa, että tämä oli ensimmäinen kokeilemistamme hevosista, joista tämä fiilis tuli satasella! Joku siinä osui kohdilleen, Lerppa on just se oikee mulle!
Tähän meiän hepan löytö tarinaan liittyy vielä se hassu juttu, että talli josta Leru on kotoisin, on sama paikka jossa aloitin ratsastamaan. Aloitin siellä James nimisellä teräspappa shettiksellä, joka vieläkin asuu siellä 21-vuotias pappa. <3 Paikka, josta minun ratsastukseni sai alkunsa myös auttaa minua jatkamaan lajin parissa... Hassu yhteensattuma...
Mutta tosiaan, Lerun laiva saapuu 15:30 satamaan tänään ja minä, äitini ja isäni menemme poikaa vastaan Rusalle! Ihana saada Leru kotiin!
Ohessa videoa kun olimme kokeilemassa Lerua... tästä se lähtee! :)
P.S. Super Sissin ihanaa elämää voi nykyään seurata neidin uuden ihanan omistajan Beccan ja hänen kaverinsa blogista: http://tyttoenergia.blogspot.fi/
Mukavaa joulun odotusta kaikille!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti