torstai 23. kesäkuuta 2016

#25 Juhannus ruunan (+1 lisää) kanssa

On taas kulunut aikaa kirjoittamisesta...

Aattelin nyt alottaa tän blogin kirjottamisen ikään kuin uudestaan. Nythän mulla on kesäloma niin on aikaa ja aiheita mistä kirjottaa.

Viime kerran kirjottamisen jälkeen lauman väki on lisääntynyt XD
Meille siis muutti tässä noin 1,5kk sitten nuori liettualainen vahvistus, 6v ruuna Atos MG :) Atsku, Aatinaatti, Atskunautti jnejne... on mun äitin heppa- mamman mussukka :3
Näin ollen blogissa kerrotaan nykyään tarinoita kahden ruunan elämästä!

Tällä hetkellä jäbät on Siuntiossa nauttimassa juhannuksesta maalaismaisemissa. Tyypit on ollut hyvin ja kavereina siellä. Tänään aamulla tyypit pääs yhessä maastoilemaankin ja niillä oli SIISTIÄ! Lerppaa epäilytti vesilätäkkö, jonka Atsku ylitti kuin konkari. Lerulla oli hieman omintakeisempi tapa... XD Toiseen suuntaan peruutettin ja toiseen mentiin Atskun pepussa kiinni lätäkköön kunnes herra hiffas olevansa lätäkössä ja loikkas... Hölömöläinen...

Päivän pojat on sit saanut syödä ja olla. Lerpalla oli toki siinäkin urakassa oma tyylinsä. Leru oli päässy ulos ensin ja Atskua odotellessa, siinä hurjassa minuutin odotusajassaan, herra oli suunnitellut päivän actionin. Kouluruunani oli päättänyt hypätä paikoiltaan tarhojen välissä olevan aidan yli , jotta pääs Atskun luokse. Tyyppi meni sitten buddyn kaa syömään... Heinä on vihreämpää aidan toisella puolen vai miten se menikään... XD

Hepat saa nyt sit nauttia hetken täyslomasta ja maanantaina Rusalla molemmilla pojilla on edessä Jannen treenit. :)

Hyvää juhannusta ja hyvää kesää koko meiän jengiltä!

Atsku pihalla heti suomeen tultuaan <3

Hevosmalli Leru uuden juhannuskledjun kaa 

Mun cityboy landella :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti