maanantai 18. heinäkuuta 2016

#26 Homma toimii!!

Hellurei!
Viikko sit keskiviikkona, eli 13.7. olimme Lerun kanssa huippu huippu valmennuksissa! Helsingin Ratsastajat olivat järjestäneet Jannen valmennuksen Lahaan. Puitteet vastasivat kisaoloja ja valmennus oli super ja siitä sai tosi paljon irti- onhan Janne meiän kotivalmentajakin! :D

Eniten tyytyväinen oon siihen miten Leru oli; tyyppi käyttäytyi moitteettomasti koko valmennuksen ajan. Heiluvat pressutkaan eivät hätkäyttäneet... Tykkään siitä päivä päivältä aina vaan yhä enemmän! (eli nyt jo aika tooosi paljon)

Pääsimme treenaamaan He A:2 rataa ja radan pätkiä. Eli samaa rataa, joka mentiin kisoissa la. Niistä lisää myöhemmin... :)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti