maanantai 25. heinäkuuta 2016

#28 Nurmi korkattu


Pe 22.7.
Va B:0
1-taso

Mun henkkoht eka kerta koulua nurmella ja kivaa oli näin super tyypin kanssa!

Kisat meillä starttas vähän kömmähdyksen kautta. Laitettiin jo Annalla hokit Lerulle niin ettei kisapaikalla tarvinnut niiden kanssa säätää. No, ilmeisesti sen takia Lerun jo vähän löysähkö takakenkä oli kuljetuksessa löystynyt jo melko irtonaiseksi. Onneks saatiin mun lähtövuoroa myöhästettyä ja paikalle saapui kengittäjä, joka löi yhden naulan lisää... :) Tulipahan tääkin testattua.

Verkassa Leru oli aika meno päällä ja päädyin siihen tulokseen, että parempi verkata laukassa, sillä ravi lähti vaan isommaks ja isommaks. Leru tuli verkatessa aika kivaks ja verkassa oli hyvin aikaa niin että radalle mennessä oli aika luottavainen fiilis.

Radalla oli kiva huomata, että Leru oli vielä parempi kuin verkassa! Aidat ympärillä vähän rajoittivat aakeelaakeeta... Leru oli tosi kivan tuntunen radalla, herkkä ja kevyt.
Harmittavasti Leru otti alkutervehdyksestä laukan kun piti ravata ja sipsutti muutaman askeleen ottaessa ohjia takas käynnissä.. Vaihdoissa Leru oli liiottelevalla päällä (kierroksilla?) ja potkas ne takaa liian korostavasti. Muuten asiat sujui ja rata oli sujuva. :)

60,5% saatiin ja oltiin Annan ykkös ja kakkos sijan jälkeen kolmansia, ekoja ei sijoittuneita, mutta hyvillä fiiliksillä. Tää oli vasta meiän toka startti!











Ei kommentteja:

Lähetä kommentti