Nastolassa ratana Helppo A:2 ja alla hieno hevonen!
Leru ylitti itsensä kisoissa- käytös 10+ ja hepan suoritukset tuntuivat kuskille tosi hyviltä ja helpoilta. Maneesiverkka meinas alkuun tuntua jännältä (mun mielestä), maneesi on ollut meiän "jännä" paikka. Heppa kuitenkin oli siellä tosi hyvä. Leru oli tosi kevyt ja rento ratsastaa siellä, sellanen best ever fiilis tuli siellä! :)
Kisakentän verkkaan vaihtaessa hepalta oli alkanut jo pikkasen puhti loppumaan. Oli tosi kuuma päivä ja maneesissa tuli verkatessa tosi lämmin molemmille. Kentän verkassa väsyn huomas siinä, että liike alkoi olemaan vähän hätäsempää eikä enää niin kannettua ja hallittua. Radalle siirtyessä pikku kisakonkari muisti miten radalla mennään ja taas nosti ittensä kevyeks kädelle ja mukavan tuntuseks. Ei kuitenkaan ollut best ever vaihteessa siellä mutta sellaisessa fiiliksessä, että sitä oli mukava ja kevyt ratsastaa.
Täyskaarroissa tuli vaihtoja ja keskiraveja kiinni ottaessa tahtirikkoja. Käyntiohjelma onnistui ilman sipsuttelua. Tärkeimpänä kuitenkin pidin sitä, että heppa käyttäytyi niin hyvin läpi kisojen. Ei muuta kuin lisää ratoja ja kuskille enemmän rentoutta ja skarppia!


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti