tiistai 10. kesäkuuta 2014

#1 Tästä se sit lähtee...

Eli moikka vaan kaikille jotka tänne sivulle on tullu! :) Olen Nora Svensk 15-vuotias tyttö etelä-suomesta. Minulla on 11-vuotias Oldenburg tamma Saira B, "Sissi". Sissi minulla on ollut jo noin neljän vuoden ajan. Ala ja ylämäkiä meille on sattunut tuon reitin varrelle; tulevista sellaisista pyrin teille täällä kertomaan. Eli jaahas, tää nyt ois sitten mun eka blogi. Täällä mun ois tarkotus kertoa meiän (mun ja Sissin) arjesta, kisoista ja kaikesta muusta hauskasta.

Sissin kanssa kisaamme sekä koulua että esteitä. Esteitä tällä hetkellä alueella tasolle 100cm asti ja koulua kansallisissa tasolla Helppo A. 


Sissistä voisin sen verran sanoa että hevosena se on luotettava kun sen oppii tuntemaan... välillä se osaa kyllä olla aika kana. Pyörät, traktorit yms ei hetkahduta ollenkaan, mutta kukka, kivi tai kakkakasa voi olla maailman loppu. ;) Sissi on kuitenkin maailman kiltein ja todellakin kaikkien kaveri. Sissi on myös herkkä prinsessa, asioiden pitää olla hänelle just oikein tai ei oikeen kelpaa. Ruoka toisaalta kelpaa oikeestaan miten vaan... :)


Itse olen syntynyt hevos perheeseen joten hevosia meillä on ollut aina. Äitini on hevosharrastaja myös, joten Sissi onkin meidän yhteinen heppamme. Myös pikkusiskoni on alkanut viihtyä enemmän ja enemmän tallilla.


Mutta vielä kerran tervetuloa seuraamaan meidän kisakuulumisia, treenejä ja kaikkea muutakin! Ohessa muutama kuva tältä vuodelta. Ja niin, mielellään otan palautteita, toiveita ja kommentteja vastaan.



Sissi tänään ennen juoksutusta


Meiän eka yhteinen He A
Laakson aluekisat 90cm



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti