Ypäjä... Se on nyt koettuna sekä minulla että Sissillä. Tai no joo oon mä siellä juoksennellut joskus 10 vuotta sitten. No mutta kumminkin; että se paikka oli hieno! Mä ja Sissi startattiin to ja pe koulua Junioriderbyn merkeissä eli kansallista Helppoa A:ta. Sissillä oli hampaat raspattu vaan vähän ennen kisoja ja kisoissa ratsastin korjatuilla hampailla vasta tokaa kertaa joten Sissi vielä tunnusteeli uutta suutansa. Mutta taas saatiin paljon kokemusta ja hienoja muistoja. La taas fiilisteltiin derbykentällä 90cm ja 100cm. Juku se oli hauskaa ja varsinkin metrissä Sissi oli niin fiilareissa. :) Me yövyttiin ihanassa kartanossa nimeltään Myllykylän Tila. Siellä yöpyi meiän koko matkaporukka; Sissi, minä, äiti, siskoni ja meidän kaksi russelia.
 |
| Myllykylän Tilan pihamaisemia. |
 |
| Myllykylän Tilan Kartano ja matkustus välineet. :) |
 |
| Myllykylän Tilan talli sisältä (ja Sissin utelias issikka naapuri :3) |
Molemmat koulupäivät rämmittiin kamalassa, kylmässä ja märässä vesisateessa... Koulukisat menivät torstaina oikeen mukavasti. Radalla asiat sujui toivotusti ja siististi ja prossia tuli 61,8%. Tosi ylpee oon siittä että saatiin ekat 7 pistettä ravilisäykseen ja askellajeihin! JESS! :D Sissi oli koko radan läpi tasanen ja hyvä. Tosta radasta jäi kivat fiilikset!
 |
| "Poseeraanks mä ny kauniisti?" |
Perjantaina taas Sissi oli alkuverkassa tosi kiva mutta radalla jätin Sissin ihan liian yksin ja mun kädet oli ihan järkyttävästi! Siinä sähläyksissä unohdin radankin kertaalleen... Oho. Prossia tuosta suorituksesta tuli 58,8% (Jos rata ei olisi unohtunut olisi ollut noin 60%). Suoritus parani loppua kohden ja kehnoksi jäi oikeastaan vaan raviohjelma. Laukkaohjelma oli jo aika hyvä. :) Loppuverkassa maltoin kuunnella äitini ohjeistuksia kunnolla niin johan Sissi alkoi liikkumaan, se oli hieno! Ei siihen muuta vaadittu kun että keräsin vähän ohjia ja nostin käsiä 10cm. Kokemusta saatiin ja nyt tiietään mitä korjataan! :)
Lauantai, lauantai... Se oli niiiin hauska päivä! Sissi kaivoi esiin estehevospuolensa ja todella yritti parhaansa. Se oli niin innoissaan ja yritteliäs. 90cm luokassa Sissi vielä vähän pohti esteitä ja nurmea samoin kun kuski "Mietti mites täällä ratsastetaan?" Yks pudotus tuli koska mä ite möhlin lähestymisen. Tultiin liian läheltä ja ei ihan 10+ ryhdissä. Metrin luokassa Sissi oli vielä mooonta kertaa parempi. Radalla ei enää pohdittu esteitä tai nurmea vaan antoi mennä vaan. Oikeat laukatkin tulivat suht usein vaikka ne ovat meillä välillä olleet ongelmana. Tähänkin rataan kuitenkin mahtui pudotus mukaan sillä yhdelle esteelle oli pitkä tie ja ennen estettä unohdin ottaa Sissin puolipidätteillä takas. Sissi sitten hyppäs suoraan päin tiputetun esteen ylintä puomia. Mutta varsinkin metristä itselleni jäi tosi hyvät fiilikset! :) Tiputusta lukuunottamatta se oli ehdottomasti meidän paras rata!
Mutta kyllä tämän Ypäjä reisssun perusteella sanon että uudelleen tullaan! Kisat olivat mukavat ja kiva yöpymis paikka löytyi! Videoita tulee heti kun saan niitä tehtyä. ;)
 |
| 100cm jänöhyppy verkkaa :D |
 |
| 100cm verkkaa |
 |
100cm verkkaa; kyllähän se ihan hyvin hypätäkki osata :)
Kuvat ovat äitini ja minun ottamia kaikki. |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti