Vietiin Sissi eilen Siuntioon äitin tuttavan omalle tallille kesälomalle. Pääsi jatkamaan viime kesänä syntynyttä romanssiaan... <3 Sissin rakas on "Timppa" niminen Espanjalainen PRE-hevonen. Komea, lihaksikas, valkoinen ja myös pieni! Sissi ja Timppa saavat viikon lomailla vierekkäisissä karsinoissa ja laitumissa. (Hevoset siis viettävät yönsä sisällä, mutta saavat nauttia koko päivän ihanasta tuoreesta heinästä.)
Viime vuonna jo kokeiltiin tätä, että vietiin Sissi juhannukseksi Siuntioon sillä itse menemme pohjanmaalle mökille. Se toimi silloin joten tästä syntyi uusi perinne; kaikki jussiksi lomalle! :)
Otin Sissistä, onnellisesta laitsalaisesta kuvia. Spurttailuja, leijumisia, kaasutteluja ja syöpöttelyä oli. Sissi oli kunnon pikku pomo ja vaati että kaverit olivat vaan paikoillaan ja hän sai syödä. Jos toisin kävi ja kaverit esimerkiksi kehtasivat liikahtaa tuli Sissi tuhataa ja sataa ja pukkeja loikkien takas paikalle... :D Hahhahah hölmö heppa mulla. :3
| "Jiiihaaaa mä oon ihka oikee villihevonen!" |
| "Kyl mä ny hetken ehin poseerata kans." |
| Kesäromanssi kukoistaa! |
| Kaupungin-pölyt pois ja uudet pintaan! |
| "Sitten venyttely hetki tähän mutakylvyn keskelle!" |
| "Kaveriiiit hei oottakaa!" Mä en kestä Sissi näyttää niin huvittavalta! :D |
| "Ihan varmasti tossa oli este...?" |
| Mutta kyllä rauhassakin pystyttiin olla ja sillon ruoka maistu. ;) |
| "Sisälle? Okei!" |
| Ja tää talli... Se oli niin hieno! :O |
| On toi heppakin aika kaunis... <3 |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti